ברכה של יצחק רשקובסקי לסמינר החורף 2019

ברוכים הבאים לסמינר החורף, ברכה של המנהל המוסיקלי של קשת אילון, פרופסור יצחק רשקובסקי:

בעוד פחות מ-24 שעות זה יקרה: 73 תלמידים ו-22 מורים יגיעו לקמפוס של קשת אילון לקראת סמינר החורף של שנת 2019, הסמינר האחרון לשנה זו. האווירה חגיגית וזו הזדמנות משמחת עבורי לברך את באי הסמינר, את המורים, את התלמידים וגם את הקהל, שמגיעים לשלושה ימי מוסיקה באוויר הצלול של הגליל המערבי ובאווירה האמנותית המתבקשת.

בקרב התלמידים שמגיעים וגם בקרב המורים יש כאלה שזה להם הסמינר הראשון, ואני מברך אותם ברכה מיוחדת להצטרפותם לקבוצה הגדלה והולכת של בוגרי קשת אילון. אני בטוח שהשתתפותכם בסמינר תעשיר לא רק את מי שזה מקרוב באו, אלא גם את אלה שכבר השתתפו בסמינרים קודמים; אנחנו שמחים על הגעתכם ומקווים שתמצאו אותה מועילה ומהנה.

תוכנית הסמינר היא תוכנית מרתקת במיוחד: ביום חמישי ב-20:30 ייערך ערב לזכרו של המלחין והמנצח, חתן פרס ישראל נעם שריף. בערב יראיין דני אורסתיו את המלחינה אלה מילך-שריף שתספר על חייו של שריף ועל יצירתו. בנוסף לזאת ינוגן בערב קטע נגינה פרי עטו של שריף וכן יוקרן סרט שיעסוק בחייו.

למחרת, ביום שישי, תיערך כיתת אמן עם הכנר האגדי חיים טאוב ב-16:00 וב-21:00 ייערך קונצרט "מאוסטריה לגרמניה" בביצוע טריו בן חיים. בקונצרט תנגן השלישייה יצירות של שוברט, של היידן ושל קירשנר.

בשבת נתכנס כולנו לקונצרט הסיום שיסכם את פעילותנו בשעה 16:00.

כמובן שלכל הפעילויות הללו מתווספים השיעורים הפרטיים, הנגינה בהרכבים קאמריים ובאנסמבל כשהכול יתקיים באווירה הקסומה של סמינר החורף של קשת אילון.

אני מחכה לכולכם בקוצר רוח ואני סמוך ובטוח שמפגש של מוסיקאים רבים כל כך, מבוגרים וצעירים, מורים ותלמידים, אמנים וקהל, יצור חוויה מרגשת ומעשירה. ברוכים הבאים!

 

2019-12-18T14:00:06+02:00
Go to Top