ניצה וגלעד בתפוח הגדול

מנכ"ל קשת אילון, גלעד שיבא וסמנכ"לית התפעול, ניצה אבידן שוהים בימים אלה בניו יורק, בירת התרבות העולמית, נפגשים עם אגודת הידידים של קשת אילון ומתכוננים לקונצרט ההתרמה השנתי של קשת אילון שנערך ביום שני, 13 במאי 2019 בניו יורק הרמוני קלאב. זוהי נסיעה מאוד קדחתנית, אבל למרות העומס בין הפגישות התפנתה אבידן לספר מעט על הנסיעה: "ירדנו מהמטוס בבוקר אפרורי בניו יורק בראשית מאי. זהו המסע השנתי שאנחנו עורכים לשם במטרה לגייס תרומות ולהיפגש עם אגודת הידידים שלנו. הגענו לבית המלון בשעה 07:00 בבוקר ובשעה 11:00 כבר היינו בפגישתנו הראשונה. לוח הזמנים של המסע צפוף ומאוד דינמי. פגישות נדחות ומתקיימות על פי לוחות הזמנים של ידידינו ואנחנו מגלים גמישות ושמחים על כל פגישה שמתקיימת. התחושה היא, שמדובר בחברים שרובם מלווים את קשת אילון כבר שנים רבות".

– אתם נוסעים מדי שנה לארצות הברית. מה מטרת המסע שלכם?

מטרת הנסיעה היא פגישות אישיות עם תורמים ותיקים וחדשים של קשת אילון, קיום ישיבת הנהלה המתבקשת על פי החוק לאישור גופי העמותה בארה"ב ועדכון חברי ההנהלה בנעשה בקשת אילון. בנוסף לזאת, בכל שנה, במאי נערך קונצרט גאלה חגיגי שמאורגן ברובו על ידי חברי ההנהלה הניו יורקי בהובלתה המסורה והמקצועית של רחל רמתי. מטרת הקונצרט היא גיוס משאבים לפעילות השוטפת של העמותה על פי תוכנית העבודה השנתית שלנו. על החלק המוסיקלי אחראי כתמיד המנהל המוסיקלי של קשת אילון, יצחק רשקובסקי והתוצאה הסופית היא פרי סיעור מוחות עם המנכ"ל, גלעד שיבא.

– כמה זמן נמשך כל מסע כזה, ומה בדיוק הוא כולל?

אנחנו משתדלים לרכז את הפעילות כאן בשבוע עד עשרה ימים, שכן המשימות בארץ ממתינות והעומס על כתפנו גדל עם כל יום של היעדרות.

– האם המסע הנוכחי שלכם הוא מסע מוצלח?

כל המסעות שלנו מוצלחים. חברי ההנהלה בניו יורק תמיד מנסים לקדם את העשייה של קשת אילון, להביא את עצם קיומה למודעותם של רבים יותר ולסייע בגיוס משאבים לקידום חזונה של העמותה ולהשגת מטרותיה.

לחצו כאן לקריאת הראיון

עם סיום הקונצרט התקבצו האמנים לתמונה משותפת עם אנשי קשת אילון. משמאל לימין בשורה העליונה: קולמן איצקוף, עיסא ח'ורי, אסי מתתיאס, אסמאיל גוררו בומבוט, דומיניק צ'לי, גלעד שיבא, אלסיו בקס, רמי שלמור שורה שנייה משמאל לימין: שמואל אשכנזי, קתרינה קנג, פיונה חונג דו, יצחק רשקובסקי, הינה חונג דו, ניצה אבידן

2019-05-16T05:30:09+03:00
Go to Top